Известие

Collapse
No announcement yet.

Моля помогнете

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Моля помогнете

    Първо искам да кажа здрасти на всички в форума и второ да помоля за съвети.Доста теми изчетох,но така и неможах да попадна на подходяща тема по моя проблем.Имам Алфа 156 1.8ТС от няколко месеца.Купих я без филтърна кутия,като заместител сложих конусен фитър за временно решение.Предстоеше ми пътуване в Англия и оставих колицата на баща ми.В последствие нещо започнала да не върви и тогава един познат на баща ми му казал,че филтъра е много зацапан и оттам идва проблема.Сваля филтъра с уговорката да се подмени с друг,но уви аз се прибирам и какво да видя колицата се кара без филтър.Веднага купих нов,но преди 2 седмици колата започна да дава проблеми.Първо увеличи доста разхода,второ студена прекъсва в ниските обороти,а загряла в високите.Закарах я на диагностика и там ми казаха че всичко било наред,но сиг имам запушено гърне или катализатор.Но интересно,че като я форсирам се вижда че изхвърля доволно газове и преди да правя каквото и да е реших да прежаля още някой лев и отидох в друг сервиз на диагностика.Там пък ми казаха,че дросела бил проблема.Свалиха го,почистиха го-ЕФЕКТА СЪЩИЯ!!!Сигурно се обадих на 100 обяви и накрая намерих филтърна кутия.И тъй като имах проблем с вариатора в един ден ги монтираха и двете,но в последствие какво става.Карам аз по магистралата и просто исках малко да я поизпотя и тръгнах да я настъпвам,обаче щом стигна 5000 обора колата забива предница и все едно не и достигаше нещо.По път към сервиза забелязах,че това го прави на всички предавки.Тогава в сервиза на място като я форсирах стига до 5000оборота и пак същото нещо.Там се учудиха и казаха,че това не било глъхнене,а инжекцията изключвала.Тогава извадиха буксата на дебитомера и колата започна да се форсира до края като вдигаше обороти много по бързо от друг път.В последствие ми казаха,че причината била в дебитомера.Един от механиците ми каза докато си намеря друг да карам без него даже разхода щтял да намалее,ДА АМА НЕ!!!Върха на сладоледа беше днес когато за 100км по магистрала колата изхарчи 14-15л,но пък върви много добре.След това си сложих буксата на дебитомера и разхода намаля,но съотфетно и вървенето се влоши.Исках да ви попитам защо се получава така?Каква е причината и ако сменя дебитомера ще се оправи ли разхода и вървенето?

  • #2
    По мое скромно мнение, слагаш за 130 лева нов дебитомер, махаш катализатора, взимаш 50 кинта за него, и ако няма промяна, пак идваш и казваш тука да продължим с гадаенето и предположенията.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Когато махнеш дебитомера, компа влиза в авариен режим. По новите коли имат по 2 системи и когато едната се прецака записва грешка и влиза в аварийната. Вероятно проблема е от дебитомера, но трябва да пипне майстор дето знае за какво става въпрос.
      Запиши някакви кординати, има теми с доверени сервизи където предполагам ще останеш доволен и хората знаят какво правят.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #4
        Много благодаря колеги за бързото отзоваванеМисля да послушам съвета на Ферарист и след това наистина ще имам нужда от сервиз където знаят за какво иде реч,а не само да си хвърлям парите по прехвалени майстори.А възможно ли е и от лабда сондата да е този фрапиращ разход?Аз не очаквам да харчи 6/100,но 14 е ............До колкото четох темите в форума за 1.8 8/100 е нормален разход.Още веднъж благодаря

        Comment


        • #5
          Изглежда дебитомера е заминал от карането без филтър - зацапва се с боклуци. А и "спортния" не казваш що за стока е бил, ако е много омаслен пак съсипва дебитомера.

          Ламбдата е малко вероятно да е проблемна. Високият ти разход се дължи на карането с изключена букса.
          Last edited by tonov; d.m.y г., 22:46.
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #6
            мда! дебитомер
            направо сменяй без да мислиш,представям си на какво прилича дебитомера след каране без филтър или с мръсен...
            няма какво да се чудиш,само се погрижи да имаш вече филтър
            Аlfa156 1.8TS 2000

            Comment

            Working...
            X